Get Adobe Flash player

Μοιράσου το

FacebookMySpaceTwitter

Μετρητής

31031
ΣήμεραΣήμερα10
ΧθέςΧθές22
ΕβδομάδαΕβδομάδα28
ΜήναςΜήνας476
ΣυνολικάΣυνολικά31031
Συνδεδεμένοι χρήστες 0
Επισκέπτες 14
Εγγεγραμμένοι χρήστες 15
Εγγεγραμμένοι σήμερα 0
Συνδεδεμένοι τώρα
-
Εγγεγραμμένοι σήμερα
-

Music Player


PopUp MP3 Player (New Window)
  • Ολοι οι άνθρωποι πρέπει να γυμνάζονται και να προσέχουν την διατροφή τους. Μακριά από ναρκωτικά και άλλες ουσίες.
  • Μέσα από το Taekwon-Do μπορούμε να αναπτύξουμε έναν ανώτερο χαρακτήρα, αφήνοντας τις μάχες για τους αδύναμους.
  • Ο οργανισμός μας είναι ένας τέλειος μηχανισμός και αν τον προσέχουμε θα λειτουργεί για πολλά χρόνια χωρίς προβλήματα. Η τροφή μας είναι το φάρμακο μας.
  • Αν θέλουμε να είμαστε υγιείς να καταναλώνουμε φρέσκα προϊόντα χωρίς συντηριτικά όπως: Λαχανικά, φρούτα, γαλακτοκομικά, ρύζι, όσπρια, ξηρούς καρπούς κ.α.
  • Σε κάθε προπόνηση πρέπει να κάνουμε προθέρμανση 20' με 30' και μετά να αρχίσουμε ασκήσεις Taekwon-Do ή οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα. Στο τέλος αφήνουμε ένα 10λεπτο για αποθεραπεία (Διατάσεις, Μασάζ).
  • Να τρώμε υγιεινά 2 με 3 ώρες πριν την προπόνηση.
  • Να κοιμόμαστε το βράδυ τουλάχιστον 8 ώρες.
  • Να ακούμε το σώμα μας για θέματα διατροφής και ξεκούρασης.
  • Η ενδυμασία προπόνησης να είναι χαλαρή, άνετη για να μειώνει την κούραση στις κινήσεις και για να αναπνέει το σώμα. Σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει το Taekwon-Do να χρησιμοποιηθεί για ιδιοτελείς, επιθετικούς ή βίαιους σκοπούς, είτε από μεμονομένα άτομα είτε από ομάδες.